10.3.2017

קרושה, קרושה - התחלות

כן, זה הגיע. בקרוב אהפוך להיות סבתא (ב"ה) וכמו סבתא טובה התחלתי לסרוג... (LOL)
Amigurumi doll.:
https://www.pinterest.com/pin/430938258079906850/

לכן, בזמן הקרוב יעסוק הבלוג שלי בקרושה- רבועי סבתא, Amigurumi ועוד. מי שלא בעניין, להתראות לזמן מה.

כשהייתי בת פחות מ-10, לימדה אותי שכנה לסרוג קרושה ואני לימדתי את אימי (כן, אימי למדה קרושה מילדה בת 10). 
שנים רבות סרגתי מפות, וילונות ומה לא ואז עזבתי את זה לטובת החרוזים והחריזה. 
איכשהו, בזמן האחרון פשוט לא בא לי לחרוז. הכל נראה לי אותו הדבר - עוד חרוז חדש, עוד תכשיט , 
אבל תכלס, לא רואה איזה תכשיט שגורם לי לפעור  את הפה בתדהמה. 
לכן, חיפשתי משהו אחר להתעסק בו וחזרתי לאהבתי, משחר ילדותי- הקרושה.

כהרגלי, חרשתי ברשת  והחלטתי לעשות דוקטורט - לא רק לסרוג, אלא לסרוג נכון - כולל גימורים, 
החלפת חוטים, חיבורים וכד'. 
על היתרונות הבריאותיים של הקרושה (וסריגה בכלל) כתבתי לא פעם (תנברו בבלוג שלי)

אתחיל עם פוסטים שיעסקו בטכניקות וטריקים בנושא התחלות, גימורים, החלפות חוטים ועוד.
פוסט הזה יעסוק בהתחלות.

מי שסורג/סרג קרושה מכיר את הבעיתיות של ההתחלה. יוצרים עיניים, 
סורגים שורה או סיבוב ראשונים וזה יוצא די מכוער, בד"כ ברוחב/היקף קטן יותר ועוד אי אילו בעיות.
לשם כך, "נוצרו" ה-Magic Cirlce וה-I cord.







עבור עבודות שבסיסן מעגלי- Magic Cirlce













http://www.planetjune.com/blog/how-to-crochet-an-i-cord/




עבור עבודות שבסיסן אינו מעגלי - I cord









עוד קצת טכניקות שונות להתחלה 

Different Ways to do Crochet Foundations (starting to crochet without a chain) ❥ 4U // hf:
https://www.pinterest.com/pin/58828338860370941/

תנסו ותראו שיותר לא תרצו להתעסק עם עינייים...







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה