1.1.2016

פותחים את שנת 2016 , חלק א'

 חלפה עברה לה שנת 2015 ואצלי הצטברו ים תרשימים/הדרכות ששמרתי .
לכבוד 2016, קצת "ניקוי אורוות",


אני "משחררת" תרשימים מרחבי הרשת וה-Pinterest ששמרתי בלוחות שלי.


נתחיל עם צמידי סופר דו ו-O beads, קלים, מהירי הכנה ונהדרים.
אני הייתי חורזת כמה ועונת יחד.



עוד צמיד עם סופר דו וחרוזי O, ונוסיף להם פירמידות.



Egyptian Nights, צמיד עם חרוזי O, סופר דו ורוזס מונטס 


חלק א'


חלק ב'


תליון משולש מחרוזי סופר דו- כמה קל, ככה יפה.


תזכורת לספירלת סופר דו (איכשהו אני תמיד שוכחת איך...)




הסבר - כאן



ועוד ספירלת הרינגבון בסופר דו



עוד סופר דו, וטכניקה איך להעלים את החוט בחריזה



צמיד בסגנון ארט דקו


צמיד קל, נהדר כצמיד עיטוף או כרצועות מחוברות יחדיו



בנגל Panama Canal


חלק א'



 חלק ב'

לסיום חלק א', צמיד  Lilly Ponds




שנה אזרחית טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה